Monday 1 December 2008

nitemare!

Doodled by aL sYa at Monday, December 01, 2008
wa ari ni aku mimpi pelik lg arh..aduh..aku mimpi aku akn amek exam bio..wey smlm aku dh mimpi amek exam add math..aduh tolong la..SPM DH ABIS!!haha..knp la aku mimpi psl exam lg..yg menggerunkan,aku mimpi ade ustazah meninggal,i hav to attend the mandi jenazah n all that dlm mimpi tu..takot..mlm ne xtau la aku mimpi ape lak..huhu..ari ne sgt bosan..nk bukak tenet siang td tp x berjaye,modem ne x btol skit..gagaga..so aku lipat la baju sikit..boring lg..then gi exercise dgn lagu pussycat dolls tu woohoo..huhu..klu ari2 wat konpem kurus!hehehe..

oh ye..aku dh tgk cte madagascar escape to africa!!ngeh3..aku mmg nk gi tgk cite tu kt cinema..last2 abg aku bwk blk DVD cte tu,aku br nk soh die beli tp die dh bli awl2..hehe..aahh,ari ni pun dh boring..entah esk la mcm mane ea?huhu

ooh bout that guy..hopefully xde mamat yg prasan bile aku mention psl si die yg menjadi rahsie aku n bdk C6 je..huhu..

0 budak suka tunjuk gigi:

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa