Saturday 11 April 2009

Sedang asyik aku menerawang di awan2..

Doodled by aL sYa at Saturday, April 11, 2009



lepas detik emo dan moody aku berlalu kira2 beberapa jam lalu,tangan aku ne gatal gi turn on komputer..ahh biarlah,maybe sbb boring sgt agknye memerapkan diri dlm bilik..hehe..mcm prangai afi yg menghilangkan keboringannye dgn menjawab kuiz bodoh kt facebook,begitu jugak dgn aku..ayyo,macha,serupa la kita??hahaha..aku jwb kuiz dgn sgt byk..lagi dan lagi..smp skrg..huhuhuhu

sbb dh boring sgt,aku sign up kt webmaster tools..kt situ baru la aku tau sape yg pernah klik link blog aku ne..xde la byk sgt..blog entry aku psl bunga telur ade jgk org klik..tahh,psl kawan aku,adibah hanisab pn ade org klik..hahaha..tgh asyik2 search..tibe2 tergoogle alyaasyazana blogspot..abis kua detail myspace aku,account iluvislam,plurk aku,n kt web allmalaysianbloggers.hohoho..nk lg sronok,aku search alyaa syazana je..akan keluar la detail facebook ku..tp kt 2nd result..sbb yg no 1 tu tah alyaa syazana mane2 tah..xtau pulak nama aku ade org lain guna jgk hahaha..bukan sorang due je alyaa syazana kt malaysia ne..stakat ne aku jumpe 2 org dh..n sorang kt singapore..hoho..

aku tersentak sekejap bile terbace 1 berita ttg kanak2 bernama nur alyaa syazana hampir maut dlm lif rosak,adik die pon same..kesiann..bace ne..aku dh edit ckit,ltk tarikh;

15 Dec 2008-Jika tidak kerana ratapan sayu mereka didengar seorang jiran, dua kanak-kanak perempuan yang juga adik beradik mungkin maut akibat kepanasan selain sesak nafas selepas terperangkap di dalam lif sebuah pangsapuri, selama hampir 13 jam.

Mangsa, Nur Alyaa Syazana, 8, dan adiknya, Nur Auni Shazlien, 7, hanya mampu menangis dan meraung sekuat hati meminta pertolongan sebaik lif yang dinaiki tiba-tiba terhenti di tingkat 12 pangsapuri Blok A, PPR Kampung Muhibbah, Batu 6 1/2 Jalan Puchong di sini.

Lebih menakutkan, lif berkenaan yang tidak mempunyai kipas dan pengaliran udara menyebabkan mereka kepanasan serta bimbang sekiranya lif yang kerap rosak berkenaan terjatuh ke tingkat bawah pangsapuri.

Malangnya situasi cemas yang dihadapi dua beradik terbabit langsung tidak diketahui ibu bapa dan penduduk pangsapuri berkenaan yang menyangka kedua-dua mangsa menjadi mangsa kes culik seperti yang berlaku terhadap Sharlinie Mohd Nashar, 6 dan Mohd Asmawi Jalaluddin, 11...
nk bace lg? klik sini

itu crite google search..aku try pulak yahoo search..kuar la result aku register as fan paul walker..ha'ah btol..ms darjah 6 dulu,aku jatuh cinta kt paul walker lps tgk fast and furious 2 huhu..siap kasi name penuh skali..haha..then ade jgk psl aktiviti ms skola rendah dulu,ade name2 beberapa budak SKKT..ade vinoraj,maria,siti nazirah,nadiah azmi,atiqah zainal abidin,n of course name aku skali..huhuhu

klaka pulak bl search name..haha..korang pernah try?blum?haaa try la,ape lg tunggu??huhuhuh


4 budak suka tunjuk gigi:

Bella Zulkifly on 13 April 2009 at 21:49 said...

alyaa said: "sbb dh boring sgt,aku sign up kt webmaster tools..kt situ baru la aku tau sape yg pernah klik link blog aku ne"

bella said:kita bleh check eh sapa yg klik blog kita? camna ek? webmaster tu camna nak cari?

aL sYa on 13 April 2009 at 22:50 said...

bella,
webmaster tools tu ade kt dashboard..
bella check kt bwh tu k.. XD

btw,kte xtau sape yg tgk page kte,
tp kte tau dr link mane die dtg..
contoh;
bella bg komen kt blog alya kn,
phtu org klik name bella,
automatik gi kt blog bella kn?
bl tgk kt webmaster tool tu,
die akn tuleh link kt blog alya ne..
hehehe..
panjang lebor bebenor..huhu

Admin on 16 April 2009 at 14:18 said...

jom join nuffnang. hihi

aL sYa on 16 April 2009 at 16:06 said...

haha..ubey,
nuffnang tu bkn ke kne byr??
hehe

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa