Thursday 3 June 2010

mlm yg err..

Doodled by aL sYa at Thursday, June 03, 2010
skg 1.30 pg..tp aku x tdo lg..rutin aku mcm ne spjg cuti..xley lmbtkan lg ke register degree?aku dh bosan thp gila dh ne..huhu.

bez jgk sbnrnye mcm ne,tdo lmbt,bgn lmbt..ley on9 setiap ms..mkn pn bez2 kt uma..dpt tgk tv bjam2 tanpa hlgn..ekekek..mcm goyang kaki je..patot ler kakak n abg aku duk mrh2 sgt haha

ari ne,3 jun..lg 2 ari,kakak aku bakal jd bini org dh..bkl lps tanggungan abah kami ke atas die kpd suami die..n akan tinggal aku je la nnt anak prmpuan yg perlu ditanggung slagi x bgelar sbg isteri..

sronoknye dpt kawen kn?ley sentiasa bsame dgn c dia bl2 ms je,n xde org akn hlg atau mengate..sgale ape yg diorg wat akan dikira sbg ibadah..bahagianye..

p/s: n x lupe,dunia skg digemparkan dgn brita kezaliman n kbodohan yahudi laknatullah..diorg tu dengki je ade insan2 yg sanggup berkorban n membantu warga palestin..diorg takot sbnrnye..blagak je lbh..ko tgk la satu ms nt,ko akn jatuh jgk!islam akan menang!

0 budak suka tunjuk gigi:

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa