Saturday 5 February 2011

Banyak Idea, tapi dot dot dot...

Doodled by aL sYa at Saturday, February 05, 2011
aku agak kecewa sikit sebab tak dapat buat entry panjang2 buat sementara ni..sampai aku habis exam 8hb ni dulu baru aku start balik buat entry panjang2..aku tau korang rindu entry aku (erk, perasan lak aku ne hehehe)

banyak dah idea..dah catat dah entry apa nak story kat reader blog aku ni..lebih kurang 4 topik..hehe..takpe lah,korang tunggu je la nanti,aku akan mem-busy-kan diri mem-blog lagi..

p/s: mood sangat terganggu bila internet sangat slow tahap anjing kurap..




4 budak suka tunjuk gigi:

izwanyusof on 5 February 2011 at 23:52 said...

rilek2 je.. berblog bila ada masa.. naik cuti ni byk keje kan.. hehe

aL sYa on 6 February 2011 at 01:37 said...

hehehe..banyak sangat, kena stadi..

Engku Sofea on 6 February 2011 at 12:43 said...

hahaha, normal ah, blogging ikut mood kan :D btw thanks for following me! :)

aL sYa on 6 February 2011 at 15:14 said...

hehe..yup btol,ikot mood rajen ke x..ur welcome sofea =)

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa