Monday 7 February 2011

Pen Gersang & Tandus

Doodled by aL sYa at Monday, February 07, 2011
hahaha..apa punya tajuk la kali ni..

hari ni aku baru habis exam paper esei and best answer question-BAQ (lebih kurang MCQ)..so far alhamdulillah..bukan la aku jamin dapat A,tapi insyaAllah lulus sebab ada jugak yang salah2,lagipun esei aku tu tak sempat nak tulis panjang2 (so jamin tak dapat markah penuh) ataupun memang tak ingat point, haha..

pengalaman pertama aku, pen kegersangan and ketandusan dakwat masa tulis esei..nightmare gila!! salah aku jugak tak bawak spare pen biru, padahal ada je kt bilik tapi tak teringat langsung kewujuan dia sebab pen tu tak best (harga je mahal haha). aku ada pen hitam, tapi takkan la nak guna pen hitam lepas guna pen biru dalam esei yang sama? tak ke berbelang hitam biru jadinya nanti? hehehe..so aku grabbed pen biru daripada Zaf yang duduk kat belakang aku je, mintak pinjam hehe..nasib baik ada Zaf kan? =p

ni je la yang dapat aku tulis hari ni..aku nak stop solat maghrib makan2 then start study untuk paper OSPE esok lak..doakan kejayaan aku and kawan2 yang lain k?

3 budak suka tunjuk gigi:

Che Deen™ on 7 February 2011 at 22:14 said...

haa! tajuk xley blah..haha

aL sYa on 7 February 2011 at 22:20 said...

hahaha..ape2?igt pen pn xtau gersang ke?ekekeke

Anonymous said...

sangat comel. wish u gud luck!

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa