Monday 28 March 2011

aku masuk contest lukis orang lidi berkata-kata

Doodled by aL sYa at Monday, March 28, 2011

haaa.. sesaje nak mencuba nasib n menunjuk skill yang tak seberapa ni.. tapi hobi aku memang melukis n mewarna guna paint ekekek.. ni la hasil karya aku.. hoho



aku terpikir idea ni sebab al maklum la aku ni bakal doktor gigi (insyaAllah).. so kalau sakit gigi tu meh la datang jumpa doktor gigi, jangan la makan ais krim pulak hehehe

aku nak tag mereka2 ne.. cabar mereka tunjuk skill hehe
  1. bf aku, Afi <3
  2. Azlan, peminat Lat =p
  3. Ain Najwa =)

6 budak suka tunjuk gigi:

.:hanna radzi:. on 28 March 2011 at 17:25 said...

nak join,tpi mcm x brpa pndai lak nak lukis melukis nieh..huhu

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ on 28 March 2011 at 17:26 said...

wah!! kreatipp!!
nak belajar jugak kalo camni..
mrs weiyda kan langsung xpandai..
heehee..

salam kenal dari mommy weiyda♥
keep it up blogging ya!!‎♥
(◕‿◕✿)


hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Nazrul Ashraff on 28 March 2011 at 17:34 said...

wakakak...kelakar gila..;D

kat my belog pun ada buat cntest.. hee..boleh je jenguk kat sidebar..cntst kami fotogenik..wiii

aL sYa on 28 March 2011 at 17:41 said...

hanna, hehe. try la.. org lidi sng je =p

mommy weiyda, thx ^^

lady vampire hehe, thx.. nt kte jenguk2 jugak le contest awk tu k =)

miradyana on 29 March 2011 at 09:40 said...

jalan2 jalan cni. gud luck ea! ^_^

aL sYa on 29 March 2011 at 19:27 said...

hee~ thx =)

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa