Thursday 21 April 2011

Exam Mode.. bukan Silent Mode

Doodled by aL sYa at Thursday, April 21, 2011


bukan mode handphone tau.. ni mode tukang karut blog ni.. haha..

actually, aku rasa bersalah je, ade lebih 114 bab kena cover untuk exam yang bermula 3 mei sampai 6 mei, tapi belum cover separuh pun lagi.. 2 hari untuk modul oral bio (1 & 2) and 2 hari lagi untuk modul basic medical science (ada modul musculoskeletal system & cardiovascular system). orang kate, korban la salah satu, target korban utama ialah subjek medic tu, sebab yang pentingnya subjek oral bio. exam subjek oral bio tu sebenarnya dipanggil sebagai Professional Examination,peperiksaan besar sekali tahun.. yang subjek medic tu just exam final (exam sem)..

tapi, aku tak nak la salah satu fail, termasuklah subjek medic tu.. aku baru je habis cover oral bio 1 (26 bab), lots more to cover.. bila pikir macam boleh gila sebab banyak lagi belum cover.. congak2 berapa? 114-26(+ tajuk2 seminar and jurnal)? korang kira la sendiri haha. aduss.. 12 hari lagi tinggal.. tolak 1 hari sebab ada program fakulti, tolak 1 hari untuk study hubungan etnik, tolak jugak separuh hari sebab exam hubungan etnik, jadi lebih kurang 9 hari je!!!!! ok, 8 je.. sebab hari ke-9 tu dah exam huhu

aku duk bermalas2 je..dah la aku ni slow reader.. hhmm.. doakan aku berjaya untuk cope dengan semua ni.. doakan aku berjaya dalam exam.. insyaAllah =)

0 budak suka tunjuk gigi:

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa