Saturday 21 March 2009

tag #3=nuha,jaga kamu!huhu=

Doodled by aL sYa at Saturday, March 21, 2009
5 Hadiah yang anda impikan :

; laptop yg sgt beshMyEm0.Com

; hp yg sgt canggihMyEm0.Com

; kamera yg gmbrnye sgt cun

; MP4 player yg multifunction

; wang yg sgt banyak n xkan pernah habis~ MyEm0.com

5 Alasan terhadap pilihan tersebut :

; aku x pernah ade laptop

; aku ditipu oleh org kedai hp duluMyEm0.Com

; aku suke amek gambar so kualiti gmbr mst bagus

; sbb aku cuma ade MP4 replika iPod,sgt kesian

; aku x keje lagi n aku perlukan wang~ MyEm0.com

5 Perkara hebat yang pernah dilakukan:

; outing tanpa kad outing,fly ikot cafe!wakakakMyEm0.CoM

; outing slamber dgn t-shirt n tracksuit je.dgn rina.i still remember the face of shafik sukiman when he saw us rina!haha

; cuba berenang kt redang tp akhirnye terminum air laut,byk kali!hahah

; tido dlm kelas hahaMyEm0.Com

; jge 20 budak ms jd babysitter MyEm0.com

5 Ciptaan yang paling disukai :

; kucing XD

; lagu MyEm0.com

; HP!MyEm0.com

; internet!

; makanan!wakakaka

5 Perkara yang paling dibenci :

; org yg talam due muka

; bau asap rokok n perokoknya sekali!(tp aku x benci la ayah aku,lol)

; org meragui akan kebolehanku utk menjage diri.cehh

; bikin aku panas hati..

; mandi..hahah xde la,suke mandi! MyEm0.comaku cume benci cicak!

sape kne tag??
;rina
;ruby

winks*

2 budak suka tunjuk gigi:

Miki Panda on 28 March 2009 at 12:22 said...

Sleeping in class? I once slept while one of my UPSR papers wasn't over yet. I managed to answer the paper early.

aL sYa on 29 March 2009 at 02:16 said...

haha
i once slept during english PMR..
lol..XD
then i tried to remind myself,
"woi,exam la!"haha

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa