Tuesday 21 April 2009

#10 tag ^^

Doodled by aL sYa at Tuesday, April 21, 2009





1.Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
@->-- haihh..mintak2 la x lupe agama,keluarga n kwn2 sume..seboleh2nye nk jd seorg kaya yg tau bersyukur..xmau la jd kaya tp org sekeliling meluat kt kite..


2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
@->-- wah lau wehh..xkan tercapai pny..huhu


3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
@->-- klu perlu terjun,mmg aku xkan terjun la..dump terus org tu,ade ke patot die suruh kte bunuh diri,kn dosa tu?huhu


4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
@->-- ehh ye ke?ala,x kesah,sbb taste aku camni,nk wat cmane..haha..lgpon aku x ske sgt blog yg kompleks2 mcm ko punye~hahah!(klua tanduk unicorn kt kepala terus!~huhu)


5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
@->-- mesti diorang carikan yg matang(not like DATO' K taw?huhu),phtu agama mesti ade,so ley bimbing aku nnt =) tp mak aku pernah ckp,die xmau carikan..die suruh cari sendiri XD


6. Kalau tiada lagi hari esok?
@->-- nk mintak maap kt sume org..aku tau aku x sempurna..huuuuu.. T_T


7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
@->-- maleh nk angkat muka,xmau tgk muka org tu..hahah


8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
@->-- stakat durian tu apelah sgt!~hahah


9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
@->-- klu "tiada" yg tersurat:ehh diorang gi mane ne?tinggal aku sorg2 kt uma =(
klu "tiada" yg tersirat:huuuuu..xtau nk ckp pe..terkilan sgt,takot dosa aku x terampun :'(


10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati?
@->-- tengok dr jauh je kot..plg brani n rajin pn,aku gi amek gmbr dgn die..ekeke


11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
@->-- nyamuk,pepijat..hahahahah..anak polis xkan terjebak dgn jenayah..peace no war~hahaha


12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
@->-- ehh ye ke?xde lah.. (sambil tersipu2..HAHA)


13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
@->-- speechless~goodbye sume =(


14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
@->-- pakai cantek2,mekap simple2,spray perfume ala kadar,pki high heels 1 inci je hahah,phtu...bwk perut je la...hihihi


15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
@->-- iskk...sudah tersurat takdir kita begini..kau lupakan sajalah aku..ceh wah,dramatik pulak~hahah


16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
@->-- msti la x sangka dpt anugerah hohoho..aku nk anugerah kawan yg paling baik~hahahaha (sambil tangan bwk klua dwet rasuah..ehh jangan,belia benci rasuah XD)


17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
@->-- dutch..hahahahah..phtu industan ke..wahahaha..tp xmau pon bangsa asing ne..hik3..


18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
@->-- berpisah sekejap ke sementara?huhu..klu sekejap je,berkorban la skit..kdg2 kite perlu berkorban utk dptkan kebahagiaan sejati =D


19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
@->-- senyum je la,bukannye diorang benci aku pon,diorang jeles je sbb aku hebat~(haha mood:prasan =p )


20.Pendapat tentang org yg tag ni
@->-- ruby saje nk kenakan kami due taw..nakal btol kucing belang ne sbb kenakan kucing montel..dgn kucing..er?kucing ape ek?hahah





Aku tag:
sume orang yg bace ne~
pdn muka kau!hahahahaha


0 budak suka tunjuk gigi:

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa