Saturday 23 May 2009

Untitled..

Doodled by aL sYa at Saturday, May 23, 2009
okey pasang lagu Untitled-Simple Plan utk lebih menghayati blogku..wakaka..
gurau jek..x pyh pon.saje letak title tu sbb mmg xde idea..ekeke..

btw,aku skrg sedang menikmati saat2 terakhir aku kt umah..dlm ms beberapa jam lg aku akan menjadi pelajar UiTM secara rasminye..walopun sbg pelajar asasi jek..hoho..degree nnt x semestinye aku kne sambung kt uitm..nnt kne wat pilihan lg lps hbs asasi..

well..x byk yg aku nk ckp..cume,aku fail lg skali dlm ujian jpj aritu..sedih gle sbb 2 kali fail kt bukit..aku kehairanan sbb ms praktis xde lak wat hal cam gitu..knp mesti ms test je kereta tu mengundur??wah..xde rezki barangkali..

sesudah je test aku sgt tension mcm nk tendang2 pokok atau tiang2 kt parking tu..haishh..alya,kontrol2..waduh..malu gle la fail 2 kali..aku tgk rmi je yg lulus kt bukit..malu3..!igtkn ade rezki nk dpt P sblm gi uitm..haih..aku tau,aku x patot sedey sgt sbb ne ujian jpj je,bkn ujian bsr yg mengaitkan masa depan..tp aku tetap bersedih jgk..iskk..walopun rmi yg cuba memujuk,tp sekejap je sjuk..bl teringat blk mule la tension blk..aku 1 malam tu aku mimpi psl ujian tu..mcm trauma lak..hoho

haih..sudah tersurat takdir aku mcm tu..nk x nk,aku kne terima jgk..

blm hbs dgn kesedihan fail ujian jpj,ditambah lg dgn kematian satu2nya ikan guppy betina dewasa yg tinggal dlm akuarium aku..patotnye ade 8 sume,4 jantan n 4 betina..tp sume dh mati~uwaaaaa..skrg ade lbh krg 10 ekor anak ikan yg aku bela dr diorang kecik..sume anak2 4 ekor betina yg dh mati tu..byk je anak ikan yg dh mati..klu 4 ekor betina,patotnye skrg ade lbh krg 40 anak ikan..haihh..skrg ne pon,anak ikan yg jantan ade sekor jek..yg laen betina..huhuh..konpem akuarium aku penuh dgn anak ikan bl 10 ekor tu dh bsr..heheh..

papehal pon,aku dh siap pack barang utk gi uitm..harap2 xde la barang yg tertinggal..wlaopun uma dkt,tp x besh la tertinggal barang..ekekeke..korang,doakan kejayaan aku kt sane..same la utk korang,aku doakan kite same2 berjaye dunia akhirat..amin..insyaAllah...

0 budak suka tunjuk gigi:

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa