Wednesday 10 June 2009

menjelang 3 minggu di uitm..

Doodled by aL sYa at Wednesday, June 10, 2009
salam !!





pergh..lme gile x tuleh blog siot..haha..
weekend baru2 ne aku balik uma..ptg jumaat tu dh chow drpd kolej..ptg ahad br blk kolej..huhu..aku online,tp mcm xde idea nk tuleh blog..so aku biarkan aje blog aku gitu..huhu..

skrg ne aku kt the so called -pusat IT- kt library uitm yg dinamakan Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR)-which we pronounce it as PITA..tp bukan cacing pita okayy,mind u that..haha..unfortunately,aku x dpt menerobos ke facebook/myspace/frenster dh yg sewaktu dgnnye,kne block arh..hakhak..boring pny psl aku lepak la jap kt pusat IT ne..aku br hbs kelas around kul 10.20pg td..lecture math..br blaja smp kt polynomial function-bentuk2 graph function..

stakat ne,ape yg aku notice utk level foundation/matriculation ne,ape yg ktorg blaja kebanyakannye dh blaja ms form 1~form 5..mcm revise blk je,cume lebih mendalam,ade tambah2 skit,lbih detail la..




n aku sedar,berat aku turun 2kg iaitu berat asal sblm cuti panjang kt uma hoho,dlm ms hanya seminggu orientasi tu..n skrg ne pn sedang menurun lg..sbb ape??haha..fakulti aku-sains gunaan berada di atas bukit,berhampiran dgn mercu tanda UITM iaitu Menara Sultan Abdul Aziz Shah..mmg la naek bus,tapi...dh turun kt bus stop pn still kne panjat bukit lg..haha..lemak br terbentuk dlm badan,tibe2 terbakar blk..hahaha..bagus gk kn?huhu.so jgn pelik la klu korg tgk aku ne makin kurus ke ape ke..kehkeh..

oh ye,makan lak..cafeteria ade dkt2 kolej,jln skit je,ade byk kedai..tp aku x ske satu kedai tu sbb sume pekerja lelaki n miang2~geli siot..aku slalu gi satu kedai ne,KARAZ,kt situ nasi campur yg plg murah pernah aku beli is RM1.50! ekekeke..tp x sempat nk breakfast kt situ sbb cafe situ bukak lmbt..aku breakfast kt fakulti,besh2 makan kt situ..huhu..

tu je kot yg dpt aku kongsi..nk klua dh ne..haha..signing out babe..huhu..wassalam~



0 budak suka tunjuk gigi:

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa