Saturday 20 March 2010

aku ngandung??

Doodled by aL sYa at Saturday, March 20, 2010
oit2 aku x hbis ckp lg la..tunggu aku explain dulu~huhu
aku mimpi pelik la..lps aku subuh,aku tido blk..ptg tu ade exam kimia..(17/03/2010)
rs pelik sgt la ngandung..boyot ke hulu ke hilir..at the same time kakak aku pn ngandung..
tp die kurang bulan dr aku,so perut aku bsr lg la haha
jln bangga je sbb bwk baby dlm bdn heheh
ade satu mase tu,ramai2 sibuk nk tau 'pembukaan bwh' tu dh bsr mane sbb nk predict bl branak..(plik)MyEm0.Com
laki2 pn sibuk nk tgk,aku pn mrh la,ape ne,pmpuan je la~~~
rsnye aku pengsan lps tu..
bl dh sdr,aku jumpe makcik aku,tny die,smlm tgk pembukaan tu bl branak agak2..
die ckp dlm sehari..(maksudnye 'ari ne' dlm mimpi tu..)
aku terkejut la..panik gle..sbb aku duk pikir cmane aku nk exam kimia klu aku branak huhu

haih...smp dlm mimpi pn duk pikir psl exam kimia,mentang2 la aritu ade exam kimia..

lps aku cite mimpi ne kt rumet,die ckp ade maksud mimpi tu,tp die lupe..
so aku dh search td..
mimpi mengandung - rezekiMyEm0.Com
tp ade jgk mimpi mengandung utk yg belum berkahwin - akan menghadapi ujian pelik
tah la..
kalau aku cube kaitkan dgn exam kimia,maybe petanda exam kimia SUSAH!!!!!!!!
MyEm0.Com

tu je la yg aku nk merapu kt sni..haha tata~
MyEm0.Com




0 budak suka tunjuk gigi:

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa