Friday 7 January 2011

hectic life of a dental student..huhu

Doodled by aL sYa at Friday, January 07, 2011
busy gile la skang..sampaikan tak ada masa nak blogging..ada je idea dalam kepala,tapi aku tak nak la tulis post bila ada kekangan masa,nanti content aku pun macam terbantut je..huhu..aku baru je lega sedikit sebab dah siapkan slide untuk presentation esok (yang boys group aku dah tolong edit)..tapi belum lega sepenuhnya sebab report OB yang kena submit paling lambat 21 januari (kot)still tak start..jadi lambat siap sebab aku and my partner ada kekeliruan dengan tajuk yang kitorang dapat..macam2 interpretation daripada 1 tajuk tu saje..ada 2 minggu je lagi untuk siapkan report OB versi kertas and presentation..risau aku..huhu

aku curi2 masa je wat post ne..padahal dah ngantok..haish..hectic hectic..ok la,lepas jugak rindu mem-blog..hehe..aku nak iron baju untuk esok and terus tido! ^^

0 budak suka tunjuk gigi:

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa