Friday 31 December 2010

hi hi 2011, bye bye 2010 ^^

Doodled by aL sYa at Friday, December 31, 2010
aku sbenanya malas jugak nak mem-blogging ari ne..tapi memikirkan balik yang ari ne ari last dalam 2010, aku gagahkan diri jugak untuk tulis entry ne..haha

sama je macam blog orang lain yang wat entry pasal 2010 2011..disebabkan semua ghairah wat entry pasal tahun baru,aku pun tak nak la ketinggalan.. ^^



tahun 2010 memang banyak meninggalkan kenangan,seperti tahun lepas2 jugak..susa aku nak recall semua skaligus sebab setahun ada 365 ari..tak ingat sangat..wahaha.

tapi, yang sangat2 aku ingat,bila 1st time aku dapat 4 flat masa exam,iaitu masa sem 2 asasi sains dulu..yang otomatik bagi CGPA aku pon 4 flat walopun sem 1 tak lebih 3.70 pon..huhu..apa2 pon,alhamdulillah.. =)

lagi kenangan, bila aku 1st time dapat jumpa my prince selepas couple 1 tahun 1 minggu on 25 april 2010..mesti la excited sebab 1st time dating wakakak



banyak lagi la..tah kenapa aku tak dapat recall..haha..tapi pape pon,

Alhamdulillah,thank you Allah for you had given me so much rezki throughout this 2010..

Alhamdulillah,thank you Allah for you had given me the opportunities to have a loving,caring and lovely family..

Alhamdulillah,thank you Allah for you had given me true friends and companion..

Alhamdulillah,thank you Allah for you had given me the best lessons to guide me to be a better servant and Muslim..

Alhamdulillah,thank you Allah for you had still given me a chance to live..


Astaghfirullahal'azim..
Bismillahirahmanirrahim..
Ya Allah,please guide me to the straight path, and also all the people, especially my family,my friends,brothers and sisters of Islam..please do not make us lost after you had given us the direction..

Ya Allah,please make our iman stronger..please do not let us forget You..Ya Allah,please help us to be a better Muslim,a better servant..we are Yours,Allah..


semoga tahun baru dapat menjadikan kita umat yang lebih berguna dan yang lebih baik..amin amin Ya Rabbal'alamin..

kat sini aku nak selitkan award new year yang aku ambik daripada blog Iera Afzu..hehe



dengan syarat aku mesti jawab salah satu soalan daripada 5 soalan beliau hehe..ne yang aku pilih..

1)Apa perasaan korang ketika hendak/sesudah meninggalkan tahun 2010?
=bercampur baur..2011 ialah tahun pertama angka kat umur aku akan mula dengan pangkal 2..aku bakal berumur 20 tahun dah..seronok ada,terkejut pun ada..uhuk uhuk..juga perasaan risau dengan apa yang bakal berlaku nanti..cemane dengan study aku nanti,risau kalau makin bz apa akan jadi kat aku..kuat ke aku nak menghadapi tekanan yang semakin bertambah?aku mintak2 aku semakin kuat and tabah seiring dengan pertambahan usia..excited tetap ada,sebab tahun depan genap 2 tahun relationship aku dengan my prince.. ^^ sedey jugak,sebab umur dah makin meningkat,so kena tunjuk diri ne dah semakin matang, tak boleh macam budak2 sangat dah..huhu.pape pon,aku tunggu kehadiran 2011 yang tinggal lagi 1 jam setengah je dari sekarang (maybe tak same dengan jam korang sebab korang baca ne lambat haha) dengan hati yang terbuka..welcome 2011!



1 budak suka tunjuk gigi:

Anonymous said...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa