Friday 25 February 2011

aku sakit gigi!!

Doodled by aL sYa at Friday, February 25, 2011
gigi bongsu aku yang bawah kiri menyambung proses pertumbuhan dia..dah berapa kali dia keluar sikit2 sebelum ni..setiap kali dia try keluar mesti sakit tak terkata huhu..dah seminggu jugak ni aku sakit..sangat susah nak makan!

kalau orang lain, mesti dah tak lalu nak makan sebab sakit..tapi aku ni, nak elak tak makan tak boleh, sebab aku laparrr~huhuhu

aku nak jumpa doktor gigi la macam ni..sakit~ huuuu~ biasanya alternatif dentist: bagi painkiller ataupun cabut gigi bongsu tu kalau sakit jugak; sebab gigi bongsu tak ada faedah pun, tapi lebih menyusahkan orang.. tapi takut lak nak cabut. (erk!)




p/s: baru try kipas USB baru..asyik laptop je ada kipas, tuan dia nak jugak hahaha..Hello Kitty lagi tu ngahahah

2 budak suka tunjuk gigi:

padlie on 25 February 2011 at 23:08 said...

saya dulu kena operate buang geraham bongsu..
sempat bertahan 9 tahun..

aL sYa on 27 February 2011 at 00:32 said...

apekah maksud sempat bertahan 9 tahun~
9 tahun sakit sebelum operate?

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa