Sunday 27 February 2011

Ati Gumbira!

Doodled by aL sYa at Sunday, February 27, 2011



baru je siap edit blog ni (lagi) haha.. ni list kenapa ati aku gumbira:

Sinopsis: berjaya modify template lagi
  • aku berjaya turunkan comment link (seperti yang ditunjuk dalam kotak 1.. sebelum ni comment link duk kat bawah post title, sampai reader selalu tersilap comment kat entry lain huhu)
  • aku gak berjaya buat dan letak gambar 'leave a comment' sendiri, walaupun tak berapa comel..
  • aku letak divider comel antara entry dengan entry hehe..
  • dalam kotak 2, aku berjaya meminimakan jarak antara post title dengan entry-nya..ngahaha

2 budak suka tunjuk gigi:

Dda Ly on 28 February 2011 at 17:21 said...

heheheh pendek kate, berjaya comelkan blog ni kan..:)
congrate's kamu..:)

meh jemput ke rumah...
~schedule tweets~

aL sYa on 1 March 2011 at 19:19 said...

hoho..tentiu2..

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa