Saturday 13 December 2008

C.I.N.T.A

Doodled by aL sYa at Saturday, December 13, 2008


wut?alyaa is going to talk about CINTA??haha..mesti korg rs klaka kn..huhu

well,aku juz nk cte psl cinta yg aku tau je la..

ok..mcm yg kite sume tau,cinte yg disangke cinte ms zaman skola dl sbnrnye bkn cinte..aiyo pening btol ayat ne..haha..

bagi aku,mempunyai perasaan kpd seseorg itu perkare biase..lumrah sbg manusia..ade perasaan untuk menyayangi org dan perasaan utk disayangi..pd usia yg sgt2 la muda dlm belasan tahun tu dikira sgt2 mentah utk fhm konsep cinta yg sbnrnye..ley bilang dgn jari jumlah pasangan ms sekolah yg berjaye kawen akhirnye(klu x ckup jari tgn,jari kaki pn ade haha)..

aku sendiri ade pengalaman bercinte ms skola,malu lak aku ckp psl aku ne haha..aku stat bkapel ne ms aku form 2 (ms jerawat aku dh hilang haha)..1st ex aku dh xde prasaan kt aku n sdg bahagia dgn pilihan die,ex aku yg kedua still x fhm2 bhs lately lps SPM(mengharap lg kononnye) n my ex yg ketiga xtau ape jd dh kt die,tp die ade miskol baru2 ne...

um..bg aku,segala janji yg ditaburkan ms kapel di usia yg muda ni xkan pernah terlunas..sbb ape?come on la,kn budak2 lg..BUDAK SEKOLAH..budak2 mmg susa nk pgg janji..n cinta mereka tu bukan cinta sjati..mungkin ade yg siap planning nk kawen(memalukan btol kecik2 dh pndai bincang psl kawen huhu)..drpd pemerhatian aku,cinta zaman skolah xkan/jarang smp hingge ke jinjang pelamin(walaupun aku xnk pelamin-xnk bersanding huhu)..

nasihat aku utk sume kawan yg bercinte skrg ne,korg still muda,byk lg pilihan di luar sane..kt U blambak lg..huhu..jgn terlalu mengharapkan kesetiaan drpd pasangan yg ley dikira bdk2 lg..i mean utk pasangan yg sebaya la,same2 belasan tahun..pelik2,bg aku,lg bez bl kite single sbb kite x perlu menangis dgn kesilapan2 kecik ms berkapel..merajuk la ape la..n sepanjang aku single,i am really happy about it,i love being single n being a secret admirer of someone.. =) walau mcm mane pun aku provok ttg cinta ne,aku tetap percaye jodoh itu terletak di tangan ALLAH SWT..klu ade jodoh,xkan lari kemana org yg kite cinta tu..x perlulah tergesa2..think about it guys..wassalam

KORANG TENGAH BER-COUPLE EK??BUKAK LINK NE UTK HUKUMNYA DALAM ISLAM

and try link ne utk yg x bercinte,sedang bercinte atau yg putus cinte =p

1 budak suka tunjuk gigi:

Anonymous said...

Hehehe,
ingat lagi time Alya skolah-2 dulu,
skit-2 citer pasal bf dier la..
cam happy sgt...

Hurm, Cinta tuh, su&K.... Tak perlu la kita dambakan...

Cintailah Ilahi... sebab itu sahaja cinta yang sejati dan hakiki...

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa