Saturday 24 January 2009

skola kesayanganku,MRSM PC... :)

Doodled by aL sYa at Saturday, January 24, 2009

mule2 tu nk cte psl cmane aku ley dtg pc ne..huhu..sblm aku skola kt pc ne,aku skola sekejap kt sekolah Jalan Dua(ha org bangi knl la)..skola tu ok je actually..tp yg x beshnye,ari isnin n selasa,aku slalu kne tinggal bas(sbnrnye bas tu yg x nk tgu aku,pdhl aku lewat 10min je..)..alih2 aku kne tgu bas tu dtg blk MASA SESI PETANG BALIK,maksudnye dkt2 kul 7 br die smp..smp uma lbh krg 7.30mlm,kdg2 kul 8mlm..

aku mmg x thn gle duk dlm bas tu sbb rmi bdk2 nakal..ade yg dating siap wat love bite lg eww,phtu dgn org merokok(aku benci smoker!),phtu dgn kanak2 skola rendah n lower form yg sgt bising..aduh mmg x thn..kdg2 aku suruh sorg mamat ne(namanye haikal,smp skrg die x contact aku lps aku pindah skola)stayback skali dgn aku ari isnin n selasa(aku boring n takut duk sorg2 dlm bas tu!)..disebabkan keadaan ne,aku berdoa yg aku akn dpt twrn msk asrama sbb aku nk sgt lari drpd naek bas tu haha..n alhamdulillah,aku dpt twrn msk ke mrsm pc..rmi bdk2 skola lme aku(sultan sulaiman,k.tganu) dpt msk mrsm pc..seronok jgk..hihi

cikgu2

aku dpt kls 4 Hambali ms br msk tu..klu nk tau,ms aku f4,prangai aku yg korg nmpk mmg bukan prangai sbnr aku taw..aku pendiam..x gaul sgt..ske duk sorg2..seolah-olah aku tgh mencari lg identiti sbnr aku..huhu..tp bkn psl tu yg aku nk ckp ne,aku nk cte SERBA SEDIKIT psl bbrp cikgu aku k..

BM

*Cikgu Zainab* cikgu ne ngajar aku ms f4 je,tp ms f5 die aja kls jiran sblh,rs jgk la bahangnye hoho..dlm kls die,mule2 rs mcm kecut prut gle2,sape2 yg perut buncit pun ley terus jd kempis..ngahahaha..die msk je dlm kelas,semua org jd diam..bl die jerit,semua org ketar2..haha..but then,walopun aku takot,aku x pernah tunjuk yg aku takot,aku slalu senyum bl die mrh hehe..kls die mmg org x brani menguap..tp ade 1 ms tu-ms kitorg kene *ceritakan serba sedikit ttg bla3*,mmg rmi yg menguap..termasuklah AKU..kih3..waloapepun,cikgu ni sgt besh..aku syg die..hihi

*Cikgu Mek CT* cikgu ne pun besh..sporting..bl die bercakap,nmpk mcm makcik2 yg ske berceloteh..mengajar dgn penuh semangat..comel je cikgu ne..cikgu ne sbr orgnye,kdg2 je die mrh..huhu..

BI

*Miss Nini* cikgu ne pun aja aku ms f4 je..bg aku,bl cikgu ni speaking,sgt bez bl dgr..hehe..cikgu ne bagus,slalu bg motivasi ms msk kls..aku lbih ske dgr die ckp isu semasa n bg motivasi drpd belajar literature yg boring thp cipan tu..ngeh3..cikgu ne bg aku seorg yg sgt2 independent..itu mmg kne amek sbg contoh..die sbnrnye engineer,n disebabkan concern kt sons die,die akhirnye memilih utk menjadi cikgu..she's a role model..

*Miss Aishah* wow,wut can i say bout her is that she is sooo damn sporting..die anggap kitorg lbh krg mcm member@adik die..slalu wat lawak..mmg meriah la klas 5D ms kls die..huhu..tp cikgu ne pindah ke mrsm besut unfortunately..

MATH

*Cikgu Fatihan* aja aku ms f4 je jgk..cikgu ni sweet sgt2..die aja math slow tp kitorg menjadi sgt2 fhm dgn cara die tu..klu sesape yg mengantuk,die sure akn suruh org tu jwb soalan die..hihi..*aku pernah kena =p* cikgu ne sgt patient..ade 1 ari tu,aku demam,n aku mkn ubt rite away..disebabkan x dpt MC,aku mintak izin cikgu ne utk tido dlm kls die,die bg wey~huhu..aku pun tido la..tibe2 aku terjage 1 ms tu,aku nmpk rmi yg kne cubit sbb x siap keje..nk tau x,aku pun sbnrnye x siapkan lg keje tu* hehehe,kirenye aku bernaseb baek aritu,dh la ley tido dgn dpt izin,phtu dpt elak drpd kne cubit..ngeh3..

*Cikgu Rohana* pergh,cikgu ne aja laju gle beb..kdg2 x dpt tangkap gk..tp tu ms mule2 je la..but then bl dh biase dgn care die,aku rs ok jerk..hehe..cikgu ni pun jenis sempoi,bl die sindir org kn,muke die tetap seposen..muke x bersalah gitu..ngeh3..

ADDMATH

*Cikgu Abdullah* cikgu ne sempoi je..gle rilek..bg die,add math sgt sng..n mmg die pakar pun dlm add math ne,laju gle kire..huhu..dl aku bersalah gk sbb asyik ejek trademark die *rupenye add math ne senang tak?* hohoho..

*Cikgu Zul* huhu sorg lg cikgu kesayanganku..hehe..cikgu ne mmg nmpk menakutkan dgn pistol air die tu..bl die bg soalan,die akn bg limit time..klu sape2 yg x lps,die akn acu pistol air tersebut lalu menembak anda..hahah..tp ms tembak2 ne,mmg klaka gle..sume tutup muka..kih3..aku byk kali dh kne..hoho..tp ade 1 lg style die,sape jwb slh,die conteng dahi org dgn marker pen..tp aku x pernah kne yg ne,seb baek gle~ngeh3..cikgu zul ne pun lbih ske pakai care senang iaitu menggunakan kalkulator..spe xde kalkulator mmg siapla korg!hahaha

==bersambung laen kali,xde idea dh haha==

0 budak suka tunjuk gigi:

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa