Friday, 6 March 2009

cinta gila?

Doodled by aL sYa at Friday, March 06, 2009


aku ada sayang seseorang..



dah lama..

dia je yg xtau..

aku takut nk bitau dia..

risau kena reject?maybe..


kalau aku bitau sekarang,mesti dia akan mula menjauhi aku..

kalau aku x bitau pun,dia tetap akan pergi menjauh daripada aku..

setiap ari aku teringat kat dia padahal aku xtau dia igt aku ke x..


waaa..



setiap ari aku berdoa,klu dia bukan jodohku,maka hilangkanlah dia daripada hatiku..

sudah setahun berdoa begitu,tapi hatiku masih untuk dia..kenapa?

aku menjadi ragu2,benarkah dia akan menjadi milikku?



aku takut jika dia terlepas pada orang lain..

aku terlalu sayangkan dia..

aku pernah menangis kerana dia..

aku pernah ketawa kerana dia..




cinta gila.tapi aku tetap sayangkan dia.



comments?

7 budak suka tunjuk gigi:

Arina on 6 March 2009 at 10:22 said...

Al..
sape nih?? ;)

aL sYa on 6 March 2009 at 20:43 said...

him =)

saya on 11 March 2009 at 14:47 said...

lelaki...
ada diorang sakit kepala,
tak ada lagi haru.
i used to feel what u felt.

mojojojo said...

huh,becareful
jgn zina sampai zina hati dh la ye

Anonymous said...

saya=mmg setiap insan ade pasangan..saling melengkapi..itu psl la jd cam tu,diorg xde bosan,bile ade pening sbb byk sgt ragam haha

mojojojo=me x igt die setiap ms,angau gle2 smp x lena tido x lalu makan,or buang air x flush haha..tuleh ne juz nk bg orang yg bace ne sentap je..wakakaka..ayat tu hiperbola..jgn percaye sgt XD
lgpn nk smp thp zina hati tu na'uzubillah,stakat ne xde pikir smp bukan2 haha

=aLYaa=

mojojojo said...

hihihi
just joking la...
jgn marah

aL sYa on 29 March 2009 at 02:20 said...

huahuahua,
mojojojo,
xpe..
bagus jgk..
ley la amek lgkah berjage2..
=)

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa