Friday 6 March 2009

Lelaki misteri itu..

Doodled by aL sYa at Friday, March 06, 2009
Dia bersama dengan rakan-rakannya yang lain..


Kumpulan yang agak besar..

Boy band,barangkali..

Pada mulanya aku tidak sedar akan kehadirannya..


Rakan-rakannya lebih ramah dan..urm handsome..

Selepas beberapa lama barulah aku mendekatinya..


Dia seorang yang pendiam..


Namun,senyumannya cukup menggetarkan sukma..


Kulit wajahnya cerah..manis..



Tapi dia tak pernah bersuara ketika aku menegurnya..

Bisu kot?Entah..

Namanya pun aku tidak tahu..

Walau bagaimanapun,aku senang dengan dirinya..

Suasana romantis berlaku ketika jari-jemari kami bersentuhan..


Sukar bagiku menggambarkan perasaanku ketika itu..


Namun,pertemuanku dengan dirinya seketika cuma..

Lelaki misteri itu hanya muncul dalam mimpiku..


ya,aku bermimpi saja..


Pastinya aku akan menanti pertemuan seterusnya..




4 budak suka tunjuk gigi:

Anonymous said...

oii sape plak nih?

aL sYa on 6 March 2009 at 23:00 said...

wa..xtau rina..
huhuh
die lelaki misteri yg wat kite angau lps bgn tido..wahahaha

Anonymous said...

wat saspen je...

aL sYa on 9 March 2009 at 22:15 said...

saspen ke??
haha
nmpknye teknik menulis ku berkesan
ekekekek

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa