Thursday 23 April 2009

i won! i won! haha~ tag #11 XD

Doodled by aL sYa at Thursday, April 23, 2009



This Is From Bella Fonte~ XD





RULES:

1. 1st insert this badge to inform u have been awarded
2. make sure u take the pic n said it is from
3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.
4. You should choose 4 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog)
5.don't forget to tell them that they have been TAGGED!!


10 FACTS ABOUT ALYAA
How Well Do U Noe About Her?





1. i prefer to write in malay better than in english..so,i'll use malay in this entry afterwards XD bukanlah bermakna aku xnk mahirkan diri berbahasa inggeris,cume kne ikot mood heehee..tu lah alyaa yg patot kamu kenali XD

2. alyaa yg kamu kenal selalu disalahertikan oleh org di sekeliling dengan andaian umurku sudah 20-an..bile jalan dgn kakak,diorang maybe akan anggap kitorang ne kawan..tp klu org tau kitorang adek bradek,diorang DIJAMIN akan tny,"mane 1 adek,mane 1 kakak??" aku gak dh lali dgr "kakak kecik daripada adik" HAHAHA tu la hakikat yg terpaksa aku telan,wajahku(n juga mungkin kerana saizku?huhu)lebih matang daripada usia.. huhuh

3. alyaa yg kamu kenal sebenarnye xde adik..diorang slalu ckp,"alyaa ne mcm kakak la,x mcm anak bongsu pon~" huhu..teringat adibah iskandar yg 'manje' tu,slalu ckp alyaa n beberapa lg bdk C6 ne kakak die wakakaka..aku pn xtau knp,maybe aku ne x spoil mcm anak last laen hahaahah~ bagus ke camtu?hikhik

4. alyaa yg kamu kenal sebenarnya bukanlah sekuat yg disangka..uhhh aku juge fragile mcm perempuan2 laen..aku juge sensitif sperti perempuan2 laen..aku juge menangis sperti perempuan2 laen..isskk..tp ape yg aku tau,setiap dugaan yg aku tempuh,ianya mematangkan dan menguatkan aku..

5. alyaa yg kamu kenal ialah seorang gadis yg sgt gemarkan lagu..klu ley nk dgr lagu kt mane2 n bile2 ms je,even ms tgh shower!XD ye,alyaa yg kamu kenal juge suke menyanyi lebih2 lg karaoke..walopun kdg2 suara pitching x sampai,ape aku kesahh?hahahaha..lagu yg aku suka ialah rentak ska..ala2 lagu dulu2..aku suke lagu yg ade klasiknya yg tersendiri..

6. alyaa yg kamu kenal,slalu x tunjuk n x ngaku die sakit klu die demam teruk KECUALI kalau die nk mintak simpati HAHAHAHA~n ms aku sakit,aku akan terus bercakap byk dgn org seperti biasa,mcm xde sakit ape2..hehe

7. alyaa yg kamu kenal sgt x suke org limitkan pergerakannya atau tingkah lakunye..aku x suke dikongkong berlebihan..sbb aku kuat memberontak bl x berpuas ati..tp aku tetap fhm,maybe ape yg aku buat tu silap sbb tu la dikongkong,tp tahlah..bl x dpt ape yg aku nak,mule la aku bebal..

8. alyaa yg kamu kenal sgt x senang bl ditegur klu wat silap..haha!aku akan ambik mase yg agak lame utk aku pikir teguran/kritikan tu secara mendalam..betul ke aku slh? klu kritikan tu berasas,insyaAllah,akan aku terimanya dgn baek.. =)

9. alyaa yg kamu kenal mempunyai kepala yg sgt keras..hakhak..penyalahgunaan bahasa..aku ialah org yg keras kepala..sangat2 degil~laen org ckp,laen yg aku wat sbb nk ikut kepala sendiri jek..ekekeke..

10. alyaa yg kamu kenal ne pemalas sbnrnye..tp boleh menjadi sgt rajen sebaik saje dh start wat keje,mcm xnk berenti langsung!hahaha..contohnye,mak aku pesan suruh mop lantai dapur je,aku mesti mop terus lantai kt ruang tamu,ruang makan,tangga smp la bilik aku~kihkihkih..lebih menarik,aku akan hanye buat keje apabila disuruh sahaje..seperti tukul dengan paku..xde tukul,paku xkan terbenam kn?hahahah..so,aku ne pemalas ke rajin sebenarnye??lu pikir la sendiri~hihi



Sape yg dihadiahkan award ne???
^^ Arina
^^ Faiqah
^^ Nuha MNRH
^^ Ruby Cimbelang~

4 budak suka tunjuk gigi:

Nuha Muneerah Abd Hakim on 24 April 2009 at 19:33 said...

thank you so much, alyaa :))

aen on 25 April 2009 at 12:07 said...

aipt..
thanx 4 droppin by..

juz wanna say..
kter sme r..
ank polis..
pndah randah ..

nice meetin u..

aL sYa on 26 April 2009 at 18:10 said...

nuha,
dun mention it hihi.. XD

atull..
yeke??
sronok la cmtu..
ayh awk ke polis?
keje kt mane tu?
hehe

nice to noe u XD

aen on 30 April 2009 at 19:04 said...

yup..
My dad pOlis..
Tp pOli MaRiN r..
KaT sMpDaN ThAi ni hA~

UE??

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa