Thursday 17 February 2011

Daku Tak Paham~

Doodled by aL sYa at Thursday, February 17, 2011
apa yang aku tak faham? mesti tu yang berpusing2 macam roller coaster dalam otak korang..

macam ni, aku terkilan ada commentor yang salah comment kat post lain..contohnya si A baca entry A..tapi dia comment pasal entry A kat entry B..huhuhu...haru haruuu~

ok la, aku tau blog aku pelik, comment link duk kat atas, betul2 bawah post title..aku tengah mencuba lagi nak ubah kedudukan comment link tu supaya reader tak pening..*last trial aku tak berjaya* huaaa~

p/s: kalau siapa2 yang sengaja atau sengaja baca entry ni, kalau boleh tolong, harap tolong ek~ tak tau dah cemane nak modify..alternatif lain mestilah tuka template, tapi leceh sangat la camtu kan...

3 budak suka tunjuk gigi:

Sang Gabriel on 17 February 2011 at 22:55 said...

aku.....kurang pakar.so xtaw.

.:hanna radzi:. on 17 February 2011 at 23:00 said...

ermm...cmner nak wt templet cmni?

anyway..dtg jengah & gegarkan blog ni from segmen gegar 1000 blog by ben ashaari :)

feel free,visit my blog lak :)

aL sYa on 17 February 2011 at 23:07 said...

yg xtaw duk diam haha

hanna, template ne ready-made, cume sy modify je..huhu..thx singgah =)

 

aL sYa Copyright © 2011 Blog aL sYa Yang Punyaa